• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere .


    Zrobione w Szczecinie, czyli jak promować lokalnych przedsiębiorców

    2018-08-22
    Garo Polska, Fosfan S.A, Małgorzata Dziembaj – Foonka to tylko trójka spośród 20 laureatów, którzy zdobyli markę „Zrobione w Szczecinie”. Teraz przyszedł czas na kolejnych. Ruszyła druga edycja programu na przyznanie marki.

    Po sukcesie pilotażowej edycji programu, w której zgłosiło się 59 podmiotów, miasto zdecydowało się na drugą edycję.

    Jak mówi Michał Przepiera, wiceprezydent Szczecina, liczba zgłoszeń była prawdziwym zaskoczeniem: – Przyznam, że nie spodziewaliśmy się aż takiej frekwencji podczas pierwszej edycji. To oczywiście pozytywna informacja, ponieważ pokazuje, że na lokalnym rynku brakowało właśnie takiej inicjatywy, która jest ukierunkowana na promocję tego, co lokalne. Stąd też nasza decyzja, aby program kontynuować.

    B2C-zdjecie-tlo

    Do 15 września br. zbierane będą wnioski od firm, które chciałyby certyfikat marki otrzymać. O jej przyznanie w dwóch kategoriach (dla produktów lub usług) mogą występować przedsiębiorcy, instytucje i inne podmioty z siedzibą w Szczecinie, których produktylub usługiznajdują się na szczecińskim rynku przez co najmniej 12 miesięcy przed dokonaniem zgłoszenia.

    - Szukamy przedsiębiorców którzy tworzą produkty oraz oferują usługi, wyróżniające się wysoką jakością – dodaje Michał Przepiera. - Zapraszamy do składania wniosków również tych przedsiębiorców, którym nie udało się uzyskać certyfikatu w pierwszej edycji.

    Głównym założeniem programu jest promowanie działań kreatywnych, gospodarczych, proinwestycyjnych i innowacyjnych realizowanych na terenie Szczecina. Marka ma charakter honorowy i nie przysługują z tytułu jej przyznania żadne gratyfikacje finansowe czy ulgi podatkowe. Natomiast przedsiębiorca, któremu zostanie przyznana, będzie miał z tego tytułu możliwość udziału w programach z zakresu promocji gospodarczej, prowadzonych przez Gminę Miasto Szczecin, oraz będzie mógł zamieścić logotyp marki w swoich materiałach promocyjno-informacyjnych.

    Garo-Polska---źródło-www.facebook.com-GaroPolska

    Wnioski do drugiej edycji można składać do 15 września br. w Biurze Strategii Urzędu Miasta Szczecin pod adresem: plac Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Marka Zrobione w Szczecinie”.

    Pierwsza edycja programu rozpoczęła się w styczniu tego roku. Spośród 59 zgłoszeń wybrano 20 zwycięzców, którzy otrzymali certyfikat marki. Konkurs podzielony był na dwie kategorie.

    Pościel-Hayka---materiały-prasowe-Foonka 

    W kategorii produkty laureatami zostali:GARO POLSKA SP. Z O.O., COPERNICUS SP. Z O.O, CLOCHEE SP. Z O.O., MAŁGORZATA DZIEMBAJ – FOONKA, FOSFAN S.A., 100%  S.C., JULIA STANNY – KRAFTED JULIA STANNY, URSZULA BIELUŃ MINISTERSTWO DOBREGO MYDŁA, SUP4NAV SP. Z O.O., PETERSEN SP. Z O.O.

    Z kolei laureaci w kategorii usługi to: KOBIETOWO.PL SP. Z O.O., KONRAD PIETRACHA BILETY FM., CSL INTERNATIONALE SPEDITION SP. Z O.O., UNITY LINE  LIMITED SP. Z O.O., MAŁGORZATA WOLFF – HOME BY WOLFF – SZCZECIŃSKA MANUFAKTURA, AGRO-EKO-LAND S.C., WIKING TURYSTYKA SP. Z O.O., MEDPIPE SP. Z O.O., PIOTR KOZŁOWSKI - KOZŁOWSKI – PROJEKT, MIROSŁAW DUDEK - FIRMA WIELOBRANŻOWA „AMEDA” SZCZECIŃSKA MANUFAKTURA Z POMYSŁEM ”TWÓRCZA CYTRYNKA”.

    Więcej informacji oraz wzór wniosku o przyznanie marki na stronie internetowej „Zrobione w Szczecinie” - bip.um.szczecin.pl/chapter_50701.asp

    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere