• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anna Nazarowicz

    Słabość do samochodów ma zaszytą w głowie, bo serca nie ma – jest turbosprężarka. Tata uparcie karmił ją bezcenną wiedzą, sadzał za kierownicą, zanim wsiadła na rower. Dziś pociąga ją wszystko, co ma cztery koła, a każdy z samochodów darzy wielkim uczuciem. Dostrzeże piękno w najbardziej niepozornych autach, jak również skazę w tych najbardziej pożądanych. Z natury plastyk. Instagram to pole, na którym daje upust swojej wyobraźni. Główną rolę zawsze gra samochód.


    Po sukcesach nas poznacie

    2018-06-12
    Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść po schodach. O tym, ile konkretnie należy ich pokonać, wie Paweł Chałupka. Pod jego przywództwem Porsche Centrum Sopot zdobyło w tym roku aż trzy trofea, w tym zaszczytny tytuł najlepszego dealera Porsche w kraju. Jak wygląda droga na szczyt oraz o czym należy pamiętać zanim się w nią wyruszy?

    Zostaliście wyróżnieni tytułem najlepszego dealera Porsche w kraju. Jak się dokonuje takiej rewolucji?

    To efekt długiej i zarazem ciężkiej pracy. Kluczową rolę jednak zawsze odgrywają ludzie. Mój zespół kompletowałem przez lata, ale dziś mogę powiedzieć, że jestem z niego dumny. Razem odnieśliśmy zwycięstwo w trzech kategoriach: Dealer Roku 2017, Marketing Roku 2017 oraz Największa Sprzedaż Akcesoriów. Piękny owoc naszych wspólnych starań.

    porshe_34

    Co wyróżnia klienta Porsche na tle nabywców innych samochodów? Czy jego obsługa to bardziej skomplikowany proces?

    To przede wszystkim klient, który wie, czego chce. Ma konkretne potrzeby i oczekuje ich spełnienia. A do tych z pewnością należy poziom obsługi. Nie muszę dodawać, że na bardzo wysokim poziomie. Wchodząc bowiem do naszego salonu, chcą poczuć, że otaczamy ich troską oraz szanujemy ich wybory. I my staramy się to dostarczać. Pieniądz nigdy nie stoi na pierwszym miejscu. Jest to również klient lojalny, zatem gdy już raz kupi samochód Porsche, to potem konsekwentnie do nas wraca.

    Popyt na dobra luksusowe wciąż rośnie. Czy to oznacza, że sprzedaż legendarnych samochodów staje się łatwiejsza? Czy może drobni handlarze sprowadzający samochody spoza kraju potrafią utrudniać życie?

    To tylko złudzenie. Sprzedaż samochodów z biegiem czasu wcale nie robi się łatwiejsza. Konkurencja jest ogromna i bezlitosna. Na szczęście znaczek Porsche wciąż potrafi się bronić. Sprzedajemy samochody z przedłużoną gwarancją, dajemy rękojmię i dokładnie sprawdzamy źródło pochodzenia. Decydując się zatem na używany samochód z naszego salonu, można mieć pewność, że to nie zakup kota w worku.

    porshe_33

    Coraz głośniej mówi się o samochodach elektrycznych. Czy Porsche również będzie zmierzać w tym kierunku?

    Oczywiście. Na ten moment elektryczne samochody stanowią dla Porsche misję. Model Mission E będzie pierwszym w 100 procentach elektrycznym Porsche, które do sprzedaży trafi lada moment, bo już w 2019 roku. Pochwalę się, że mamy już dwa zamówienia na ten samochód. Tyle o samochodach elektrycznych. Bo hybrydowe są jak najbardziej dostępne w naszej ofercie (Cayenne, Panamera).

    Konkurencja z pewnością nie śpi i będzie próbowała odebrać wam te zaszczytne tytuły. Czy ma pan jeszcze jakiegoś asa w rękawie? Polski rynek samochodów luksusowych usłyszy jeszcze na temat Porsche Centrum Sopot?

    Jak najbardziej. Będziemy dążyć nie tylko do utrzymania tego, co już się udało zdobyć. W równie dużym stopniu położymy nacisk na rozwój. W planach jest rozbudowa salonu oraz serwisu. Na uwagę zasługuje fakt, że nasz salon samochodów używanych jest jedynym tego typu salonem Porsche w Europie. Mamy zatem coraz większe powody do dumy.

    porshe_32

    Czy ma pan jeszcze jakieś zawodowe marzenia?

    Mam to szczęście, że już jestem spełniony. Teraz priorytetem jest, aby utrzymać ten salon na tak wysokim poziomie oraz spełniać marzenia naszych klientów i sprawiać, aby chcieli do nas wracać. A prywatnie, może uda mi się zaliczyć Ironmana.

     

    fot.: Tomasz Sagan

    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Przeczytaj również
    Reklama
    reklama Anywhere