• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere .


    Wielkie otwarcie warszawskiego AïOLI Bread&Aperitivo

    2018-02-21
    Śródziemnomorski lifestyle zakrapiany drinkami od wczesnych godzin, każdego dnia, głównie w gronie przyjaciół. Brzmi jak piątek czy sobota, z tym że w tym wypadku nie chodzi tylko o szybki before. Aperitivo, to „kultura picia” i celebracja dnia w grupie przyjaciół. Wspólne dzielenie się posiłkiem, muzyka, akcent na bar, wiele odsłon pieczywa.

    Włoską stolicą aperitivo jest Mediolan, a jego polskim odpowiednikiem może stać się Chmielna 26. W menu znajdziecie ponad 20 pozycji z różnymi wariacjami na temat pieczywa – oto cechy nowego AïOLI Bread & Aperitivo. Co było inspiracją do otwarcia kolejnej lokalizacji w stolicy, na jednej z najpopularniejszych warszawskich ulic?

    Aioli_1

    – Ta ulica ma swój urok. Patrząc na to, że otwiera się tam coraz więcej konceptów, Chmielna staje się centralnym skwerem Warszawy. Jest deptakiem, szlakiem rowerowym, turystycznym. Powstaje tam coraz więcej biur, są studenci. Widzimy na Chmielnej swoją grupę docelową – mówi Kinga Rylska, Senior Brand Manager AïOLI.

    Lokal na Chmielnej ma wypełnić lukę po zamkniętej w ubiegłym roku restauracji przy Placu Konstytucji.

    –W związku z zamknięciem lokalu przy placu Konstytucji doszliśmy do wniosku, że przydałoby się wznowić prace nad konceptem AïOLI w wersji mini, czyli mniejszym lokalu opartym w głównej mierze na przekąskach i koktajlach. Odpowiedzią na to jest AïOLI Bread&Aperitivo, miejsce szybkiego przystanku przed wyjściem do teatru lub kina – tłumaczy Marcin Wachowicz, współwłaściciel AïOLI.

    – W ostatnim roku sporo zmieniło się. Wyszliśmy poza granice Warszawy i otworzyliśmy AïOLI w Gdańsku. Jesteśmy silną marką na rynku i ciągle ewoluujemy. Patrzymy na potrzeby naszych gości, badamy rynek nie tylko polski, ale także sięgamy po inspiracje w naszych zagranicznych podróżach. Niecałe pół roku temu odcięliśmy się od projektu na Placu Konstytucji i to jest odpowiedni moment, żeby pokazać coś więcej. Nowy koncept będzie inny niż nasze dotychczasowe projekty – dodaje Kinga Rylska.

    Aioli_2 2

    Nowa kantyna różni się od swoich poprzedniczek przy Świętokrzyskiej oraz w Gdańsku. AïOLI Bread & Aperitivo zaskakuje m.in. odmienioną kartą menu.

    – W kuchni stawiamy na chleb, co wskazuje nazwa. Nasze podróże i kuchnia śródziemnomorska dały nam inspiracje do tego, jak można przygotowywać pieczywo na różne sposoby. Bruschetty o średnicy ponad 20 cm, które znalazły się w menu, są nieoczywistym połączeniem smaków słodkich ze słonym, gorzkim i kwaśnym, co będzie zaskoczeniem dla naszych gości. Nie chcemy iść za tym, co bezpieczne, dlatego nasza kuchnia prezentować będzie inny styl i przełamywać trendy. Bruschett w menu znajdzie się ok. 20. Idąc za trendami żywieniowymi, zadbaliśmy o to, by w karcie pojawił się chleb pszenny i żytni. Staramy się także o chleb bezglutenowy – wyjaśnia Kinga Rylska. – Głównym elementem będzie jednak bar. Aperitivo to dla nas czas spędzony z przyjaciółmi. To ma być lifestyle’owy koncept, spójny z brandem AïOLI. W centralnym miejscu za barem jest scena dla DJ-a. Codziennie od rana do zamknięcia lokalu będzie puszczana muzyka, a w sezonie letnim liczymy na występy zespołów.

    Mimo zmian goście nowego konceptu mogą liczyć na stałe pozycje w menu, sprawdzone od lat w AïOLI.

    Aioli-min

    – W menu swoje miejsce mają klasyczne działy z burgerami, sałatkami i pizzą – tyle, że w mniejszym wydaniu. Okrojony będzie dział kanapek. Rezygnujemy także z oferty lunchowej, którą zastępują bruschetty. Jeśli chodzi o promocję, będą śniadania za złotówkę od poniedziałku do piątku, a w weekendy kawa do śniadania za symboliczny grosz. Nowością będą śniadania serwowane przez cały dzień, dostępne w normalnej ofercie cenowej od godziny 12:00 do zamknięcia kantyny – siedem dni w tygodniu – wylicza Kinga Rylska.

    AïOLI Bread & Aperitivo posiada ok. 70 miejsc siedzących. Jest mniejsze od pozostałych lokalizacji przy

    Świętokrzyskiej i w Gdańsku. Lokal ma charakterystyczny dla sieci industrialny wystrój, czyli połączenia surowej cegły z metalem i drewnem, w tym przypadku uzupełniony elementami adekwatnymi do nazwy. Wnętrze zdobią duże puszki na półkach, kosze z pieczywem, wałki oraz łopaty do pizzy. AïOLI Bread&Aperitivo zaprojektowała Marta Lew, odpowiedzialna za wszystkie koncepty AïOLI.

    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere