• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere .


    Wódka stworzona z tradycji

    2017-12-15
    Na polski rynek właśnie weszła wódka „Squadron 303”. Angielski producent trunku czerpie znikąd indziej jak z historii bohaterskiego polskiego Dywizjonu 303.

    Producenci wódki legitymują się dewizą „To, co najlepsze w historii”. Sięgnęli bowiem do zaginionej tradycji pędzenia alkoholu, jakim mieli się trudnić bohaterscy piloci Dywizjonu 303. Twórcy marki to pasjonaci historii II wojny światowej, którzy, kolekcjonując pamiątki, natknęli się na recepturę autorstwa polskich lotników walczących w Royal Air Force.

    303_1

    -Bezpośrednim impulsem do rozpoczęcia działalności było znalezienie piersiówki jednego z dowódców Dywizjonu 303, Waleriana Żaka. To właśnie wtedy narodziła się idea stworzenia wódki, która w wielu aspektach będzie inspirowana historią słynnych polskich lotników, walczących w Dywizjonie 303. – mówi Franck Botbol, CEO w Squadron 303.

    Historia trunku przejawia się w recepturze opartej na ziemniakach (w czasach wojny dostęp do zbóż był ograniczony), ale również w kształcie butelki, inspirowanej oryginalnymi piersiówkami lotników.

    Wódka jest już dostępna w 10 krajach. Jak mówią twórcy marki, wejście na polski rynek wiąże się ze zwiększoną świadomością konsumencką Polaków i coraz częstszym wybieraniem wysokogatunkowych alkoholi kosztem ceny. Squadron 303 będzie dostępny w butelkach 0,7l w specjalnych, eleganckich, drewnianych skrzynkach z dołączonymi kieliszkami w metalowym denkiem.

    303_2

    Czy angielski alkohol z polskimi korzeniami przyjmie się na rodzimym gruncie? O tym przekonamy się zapewne niebawem.

    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Przeczytaj również
    Reklama
    reklama Anywhere