• Oferta
  • O nas
  • Partnerzy
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere

    Premiera nowego koniaku Martell

    2017-11-03
    Raz na 100 lat marka Martell wprowadza na rynek nowy trunek. Koniak Cordon Bleu miał swoją premierę w 1912 roku. W 2017 przyszła pora na Martell VS Single Distillery.

    Na uroczystą premierę nowego koniaku zaproszeni zostali znamienici znawcy oraz miłośnicy trunku. W gronie przyjaciół marki Martell znajdują się restauratorka Agnieszka Kręglicka, która przygotowała menu na wieczór, Andrzej Saramonowicz - fragment jego powieści „Chłopcy” odczytał Krzysztof Gosztyła, fotograf Jacek Poremba oraz dziennikarz muzyczny Piotr Metz. Ten ostatni porównywał koniak do płyty winylowej – w końcu jedno i drugie posiada analogowy wymiar, którego grono miłośników powiększa się dziś w zawrotnym tempie. Finałem wieczoru był akustyczny koncert zespołu Sorry Boys.

    conac

    Dom koniaku Martell powstał w 1715 roku i czerpie z ponad 300-letniej tradycji. Rodzinna domena to Château de Chanteloup. Winnice rozciągają się w regionach Les Borderies i Charentes w Cognac we Francji, skąd też wywodzi się nazwa trunku. Martell VS Single Distillery radykalnie zmienił wygląd butelki. W nowoczesnej odsłonie nawiązuje do historycznych butelek-próbówek zwanych „montre”. Tradycyjny korek, elegancki, czerpany papier, sygnowana etykieta i tłoczony w szkle jeżyk będący symbolem domu, składają się na harmonijny design. Złociście połyskujący koniak pachnie nutami śliwki, moreli i kandyzowanej cytryny. Powoli uwalnia w ustach owocowy, soczysty, okrągły smak, który doskonale sprawdza się zarówno w long drinkach, jak i w koktajlach.

     

    Zdjęcia: Darek Kawka

    koniak_1

    koniak_2

    koniak_3

    wgKawki-5900

    Reklama
    reklama Anywhere
    Przeczytaj również
    Reklama
    reklama Anywhere