• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere .


    Jak zorganizować niecodzienny event?

    2017-10-03
    Dziś w organizacji wydarzenia liczą się nie tylko wnętrza i zaplecze techniczne. „Zwyczajne” sale czy centra konferencyjne dawno już spowszedniały, a organizatorzy poszukują rozwiązań niestandardowych, które na długo zapadną w pamięć.

    Naprzeciw wychodzi Port Lotniczy Olsztyn-Mazury, oferując niebanalną lokalizację, kompleksowo wyposażoną przestrzeń oraz dodatkowe, nawiązujące do miejsca atrakcje dla uczestników wydarzenia.

    Niezwykła bryła, niestandardowe wnętrza i kojąca kolorystyka już na starcie zrobią dobre wrażenie na zaproszonych gościach. Stylistyka portu nawiązuje do walorów środowiska naturalnego Warmii i Mazur – przestrzenie wewnątrz terminala wykończone są drewnem i kamieniem, a całość w swej prostocie i nowoczesności daje niezwykły efekt. Na lotnisku znajdują się wielofunkcyjne sale konferencyjne o łącznej powierzchni 600 m kw., co daje ogromne możliwości aranżacyjne. Dodatkowy potencjał to taras widokowy terminala, którego klimat jest idealny dla organizacji spotkań biznesowych i spędzenia chwil pokonferencyjnych. Na miejscu dostępne są niezbędne udogodnienia: multimedia, catering oraz – ze względu na położenie – transport. Ponadto okolica obfituje w szeroką ofertę pobytową.

    Scenariusz wydarzenia można wzbogacić o elementy związane z awiacją. Aspekt nietypowej lokalizacji idealnie dopełnią loty widokowe, pokazy lotnicze czy pokazy dronów. Różnorodność udogodnień pozwoliła stworzyć propozycje przyjazne i dedykowane biznesowi.

    Dodatkowo na wszystkich podróżujących czarterami oraz użytkowników samolotów prywatnych czekają oferty specjalne, kompilujące korzystne stawki i usługi.

    Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie www.mazuryairport.pl.

     

    źródło: Port Lotniczy Olsztyn-Mazury

    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere