• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere .


    Sport to pieniądze.

    2016-08-10

    Sport święci swoje triumfy na całym świecie już nie tylko w czasie piłkarskich Mistrzostw Europy czy Igrzysk Olimpijskich. Doskonała sylwetka, świetne samopoczucie i hart ducha to korzyści czekające na tych, którzy kanapy przed telewizorem zamienili na buty treningowe i karty członkostwa w klubach fitness. Nowy trend to również świetna okazja dla inwestorów, którzy perfekcyjnie potrafią wyczuć odpowiedni obszar inwestycji.

    wladyslawowoCoraz rzadziej o sporcie wyczynowym można powiedzieć, że jest to forma zdrowego rozwoju ciała i ducha człowieka. Szczęśliwie sport rekreacyjny zdobywa coraz więcej zwolenników i dzieje się to nie tylko w okresie przedwakacyjnym, kiedy stawiamy sobie równie czcze obietnice, jak 1 stycznia. Rozwija się moda na zdrową, wysportowaną sylwetkę, zdrowe jedzenie i, w zasadzie, codzienny zdrowy tryb życia. Świetnie dowodzi tego spadek liczby klientów restauracji typu fast food i wzrost zainteresowania karnetami do klubów fitness, których coraz bardziej finezyjna oferta w postaci zumby, pole dance czy crossfitu zaspokoi potrzeby najbardziej kreatywnych klientów.

    Trend zdrowego trybu życia i kultu wysportowanej sylwetki utrzymuje się w Polsce od lat. Nic nie wskazuje na to, aby rok 2016 i kolejne lata miały odwrócić trend, jaki opisują największe globalne firmy consultingowe. Raport opublikowany przez firmę Deloitte w kwietniu ubiegłego roku potwierdził, że polski segment fitness rozwija się najszybciej w Europie i przyrasta w tempie 7,5% w skali roku. Oznacza to, że rocznie swoją przygodę ze sportem w naszym kraju rozpoczyna kilkaset tysięcy osób, a suma rocznych przychodów klubów fitness zbliża się do 4 mld zł. Zajęcia fitness stają się nieodzowną częścią stylu życia, a utrzymujący się trend zauważa coraz więcej podmiotów, które rozwijają swoją ofertę, aby wpasować się w potrzebę tak szerokiej rzeszy klientów. Rozwój sportowych zainteresowań Polaków od lat analizowała spółka Gwiazda Morza sp. z o.o. sp. k., która trzy lata temu oddała we Władysławowie apart hotel, a świetne rozeznanie lokalnego rynku dało bodziec do uruchomienia budowy hotelu Gwiazda Morza Resort Spa&Sport. Będzie to 4**** obiekt, położony w pasie nadmorskim, zaledwie 120 metrów od otwartego morza. Tematem przewodnim będzie rekreacja i odnowa biologiczna, a wszystko na najwyższym poziomie komfortu i stylu. Na polskim wybrzeżu powstaje obiekt, który już teraz można określić jako strzał w dziesiątkę. Informacja jest o tyle na czasie, że każdy, kto szuka dobrej okazji do zainwestowania pieniędzy może kupić w hotelu pokój lub apartament i przez lata stabilnie czerpać zyski z jego wynajmu. Doświadczenie operatora generującego obecnie wysokie obłożenie w apart hotelu, który jest częścią Resortu Gwiazda Morza, również nie jest bez znaczenia dla wszystkich, których zainteresuje oferta inwestora: pobliski Ośrodek Przygotowań Olimpijskich Cetniewo, doskonała lokalizacja, szereg atrakcji, które czekają na miłośników jazdy rowerem, nordic walkingu czy biegania uzupełnimy ofertą hotelu, której dotychczas we Władysławowie brakowało. Na naszych klientów czekać będą trzy baseny, oryginalne saunarium, klub fitness, a także centrum odnowy biologicznej i gabinety urody. wladyslawowo2Dużą atrakcją z pewnością będzie przeszklona ścianka wspinaczkowa, która ciągnąć się będzie przez wszystkie kondygnacje hotelu, a której punkt szczytowy będzie na tarasie widokowym, udostępniającym klientom zapierającą dech panoramę półwyspu helskiego i polskiego wybrzeża – podaje Agnieszka Łuczak, dyrektor sprzedaży i marketingu spółki.

    Oferta sprzedaży pokoi opiera się na modelu hotelu condo. Kupując pokój w obiekcie, klient równocześnie podpisuje z operatorem umowę dzierżawy, w ramach której operator gwarantuje rocznie siedmioprocentowy zysk w formie czynszu. Umowa podpisywana jest z klientami na 15-letni okres, a więc i dochód na tym poziomie nabywcy będą mogli czerpać przez cały okres obowiązywania umowy z możliwością jej przedłużenia o kolejne lata. Model ten określa wyłącznie relacje na linii właściciel pokoju-operator, co oznacza, że klient hotelu w żadnym momencie nie będzie odczuwał jego struktury właścicielskiej. Dla niego liczyć się będzie tylko rekreacja pod okiem doświadczonych trenerów i relaks na najwyższym poziomie w otoczeniu sosnowego lasu, na który, oprócz morza, rozpościerać się będzie widok z hotelu.

     

    tekst: Krzysztof Król

    zdjęcia: Izabela Guga - Marek

    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere