• Współpraca
  • O nas
  • Polityka Prywatności
  • Reklama
    reklama Anywhere
    Anywhere .


    Władysławowo stawia na prestiż

    2016-07-07
    Długo wyczekiwana zmiana polityki władz Władysławowa wreszcie wchodzi w życie. W położonej w pasie nadmorskim dzielnicy miasta – Hallerowie – szykują się znaczne inwestycje, których efektem ma być stworzenie nadmorskiej strefy prestiżu.

     

    Potencjał tej części polskiego wybrzeża dostrzegany jest od lat, jednak nie towarzyszyły temu spójne działania w zakresie rozbudowy infrastruktury. W czasie ostatnich lat polityka miasta uległa jednak zmianie. Miasto wspólnie z prywatnym inwestorem doprowadziło do przebudowy miejsc parkingowych, przymierza się do przebudowy i powiększenia mariny jachtowej, przebudowy i zmiany nawierzchni drogi, biegnącej równolegle przy plaży oraz realizacji długo wyczekiwanego projektu – budowy „szarej wydmy”, czyli budowy nadmorskiej promenady biegnącej wzdłuż brzegu morza. gwiazda_morzaPrywatni inwestorzy natychmiast podjęli rękawicę i już rozpoczynają inwestycje na naprawdę światowym poziomie. Jedną z nich jest hotel, którego projekt przygotowała krakowska pracownia architektoniczna Iliard, specjalizująca się w projektowaniu dla branży turystycznej. To oni zaprojektowali Radisson Blu w Krakowie czy Hotel Bristol w Rzeszowie. Dzięki projektowi we Władysławowie powstanie czterogwiazdkowy hotel na miarę najlepszych resortów w topowych, światowych destynacjach turystycznych. Miasto ma więc szansę na inwestycje, które w znacznym stopniu zmienią jego charakter.

    Powstający Hotel Gwiazda Morza Resort Sport&Spa będzie częścią nowoczesnego projektu, który poza hotelem obejmuje oddane już do użytku dwa apartamentowce. Koncepcja inwestycji zrodziła się w głowach trzech doświadczonych na rynku nieruchomości wspólników: Krzysztofa Sobolewskiego, Zygmunta Skoczke oraz Ryszarda Korczaka, którzy mają za sobą inwestycje budowlane w kilkunastu lokalizacjach, głównie w nadmorskich kurortach. Spółka uruchomiła obecnie ofertę sprzedaży pokoi i apartamentów hotelowych w systemie condo, który w hotelarstwie od lat sprawdza się na całym świecie, ale w Polsce wciąż jest sporą nowością. W obiektach tych pojedynczy inwestorzy kupując apartament hotelowy lub pokój mają możliwość czerpania zysków z bieżącego funkcjonowania hotelu. Warunki, jakie oferuje klientom Gwiazda Morza to siedmioprocentowy zysk netto rocznie przez okres 15 lat. Dużym atutem dla zainteresowanych jest również doświadczony operator hotelu, który sprawdził się już przy zarządzaniu zespołem apartamentów. Gość hotelu nie odczuwa struktury własności w żaden sposób – jemu zależy na obsłudze na najwyższym poziomie i zaspokojeniu jego potrzeb, co w przypadku Gwiazdy Morza nie powinno nastręczyć większych trudności. – Sukces sprzedaży apartamentów klientom z całego kraju pokazał bardzo duży potencjał tego miejsca. Spółka przez ostatnie dwa lata przygotowywała swoją ofertę przed uruchomieniem sprzedaży. Poza pracami projektowymi okres ten wykorzystaliśmy na przygotowanie planów operacyjnych obiektu, które oparliśmy na preferencjach gości istniejących już obiektów naszego resortu – mówi Agnieszka Łuczak, dyrektor sprzedaży i marketingu hotelu. – Zależało nam na rozpoznaniu obszarów, które pozwolą wpasować ofertę hotelu w potrzeby rynku. Wyniki analiz jasno wskazały nam, że we Władysławowie brakuje hotelu dla wymagających klientów, oczekujących doskonałej lokalizacji i oferty, która pozwoli im realizować pasje.

    W ofercie sprzedaży znajduje się ponad 100 pokoi o zróżnicowanej wielkości, które będzie łączyć jedna cecha. Ich wyposażenie ma spełniać oczekiwania najbardziej wyrafinowanych klientów. Łukasz Koziana, projektant, mówi: – Przestrzeń kolejnych wnętrz płynnie się ze sobą łączy, zarówno funkcjonalnie jak i stylistycznie, co w połączeniu z dużą różnorodnością mebli i innych elementów wyposażenia daje poczucie swobody i komfortu. Chcieliśmy, by przyroda i jej interpretacja we wnętrzach stanowiły spójną całość, przenosząc jednocześnie nieformalny, swobodny charakter nadmorskiej okolicy do środka tego wyjątkowego obiektu.

    gwoazda_morza1Spore zainteresowanie budzi przygotowywana oferta sprzedaży apartamentów na najwyższych kondygnacjach hotelu z obszernymi tarasami i pięknym widokiem na morze. Będą oferowane w formie Exclusive Serviced Apartments – osobnej strefy hotelu, dostępnej tylko dla ich właścicieli, którzy z wszelkich usług hotelu wraz z konsjerżem będą mogli korzystać 24 godziny na dobę i 365 dni w roku.

    Dla inwestorów, poza sprawdzonym partnerem biznesowym, ważny jest również plan operacyjny hotelu, który będzie podstawą do założeń o potencjalnym sukcesie komercyjnym hotelu. Plany spółki wskazują, że Gwiazda Morza odpowie na zupełnie naturalne zapotrzebowanie rynku. Władysławowo od lat jest bowiem kurortem nr 1 pod względem frekwencji turystów. Przyczynia się do tego przede wszystkim idealna lokalizacja – miasto stanowi naturalną bramę polskiego wybrzeża zarówno od strony lądu, jak i morza, skąd blisko jest do największych atrakcji Pomorza: malowniczych plaż, nadmorskich tras rowerowych, przystani żeglarskich i szkółek windsurfingu. Hotel stawia na ludzi aktywnych, dla których przygotowany zostanie komfortowy basen i centrum spa, centralnie położona i przeszklona ścianka wspinaczkowa, która pozwoli obserwować pasjonatów tego sportu na korytarzach wszystkich kondygnacji obiektu, a przede wszystkim starannie przemyślany program funkcjonalny. Dzięki ofercie dedykowanej pasjonatom sportu i okolicznej infrastrukturze rekreacyjnej będzie to więc miejsce, które przyciągnie klientów również poza okresem wakacyjnym. Latem ofertę hotelu uzupełni strefa aktywności w parku i na plaży, w której swoją siedzibę będą miały szkółki wind- i kitesurfingu. Znajdzie się tam również strefa chill-out i spa.

    Hotel ma więc wszystkie atuty, żeby liczyć na sukces biznesowy: piękny projekt, doświadczonych inwestorów i dobry plan operacyjny oparty na analizie rynku. Smaczku dodaje jeszcze fakt, że położony będzie 120 metrów od otwartego morza. Ostatnie dwa lata pokazały również, że Polacy zmieniają swoje wakacyjne przyzwyczajenia. Sytuacja międzynarodowa powoduje, że takie tradycyjne destynacje wakacyjne jak Egipt czy Grecja powoli zamieniane są na kurorty nad polskim Bałtykiem. Od trzech lat wzrost zainteresowania wakacjami w Polsce oscyluje na poziomie 15-20 procent. Jeżeli Władysławowo pójdzie za ciosem i postawi na dalszy rozwój Hallerowa jako swojej strefy prestiżu, to w krótkim okresie ma szansę zagospodarować ten wzrost na swoim terenie.

     

    źródło fot.: materiały prasowe 

    Galeria
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere
    Reklama
    reklama Anywhere