#SHEkNEWs

#SHEkNEWs9_www

PARIS HILTON WYSZŁA ZA MĄŻ!

Paris Hilton i Carter Reum są już małżeństwem! Uroczystość była zapowiadana jako jedno z najważniejszych wydarzeń show-biznesu. Gwiazda od lat zapowiadała, że jej ślub przejdzie do historii, nie zaplanowała zatem tylko jednego dnia, który miał być najważniejszym w jej życiu, tylko rozciągnęła uroczystości aż na trzy dni! Do tej pory można było oglądać transmisję ze ślubów członków rodziny królewskiej, ale Paris Hilton nie chciała odmówić swoim fanom i fankom podobnej możliwości i jej podróż do ołtarza zatytułowana „Paris in Love” została sfilmowana przez Peacock TV. Na zdjęciu udostępnionym na Instagramie celebrytki, widzimy Paris zasłaniającą się prześwitującym welonem, a także fragment sukni ślubnej z ażurową górą z golfem, która jest wykonana z wycinanki z kwiatowym wzorem. Jest to projekt domu mody Oscar de la Renta, ale na tym na pewno nie koniec, ponieważ gwiazda już wcześniej zapowiadała, że na tę okazję ma przygotowanych aż dziesięć sukienek! Jest to bez wątpienia wyjątkowe wydarzenie, które swoim przepychem i rozmachem przebija dotychczasowe uroczystości.

#celebryci

 

SUPREME ZASKAKUJE NOWĄ KOLABORACJĄ!

Supreme nie próżnuje ze współpracami. Gigant mody streetwearowej łączy swoje siły z jedną z najlepszych firm biżuteryjnych na świecie. Jeszcze tej jesieni, klienci będą mogli zakupić produkty powstałe w kolaboracji Supreme z Tiffany & Co. Główną inspiracją są modele, które ukazały się na rynku w latach 60. XX wieku. Powrót do tych wzorów zaowocował powstaniem kolekcji, w której skład wchodzą naszyjniki, bransoletki, zawieszki, kolczyki, czy nawet breloki. Dominującym motywem jest owalny kształt serca.

#moda

 

META – JAK PROJEKT MARKA ZUCKERBERGA WPŁYNIE NA SEKTOR MODY

Wielka zmiana w firmie Facebook wzbudziła zaskoczenie całego świata. Mark Zuckerberg prezentacją nowej odsłony swojej firmy zaprasza nas do nowego Meta-świata, w którym granicę między wirtualnym otoczeniem a rzeczywistością zacierają się. Wszytko dzięki opracowywaniu nowych technologii AR oraz VR, nad którymi aktualnie w Facebook Reality Labs pracuje już 10 000 specjalistów. Do wirtualnego świata będzie można wejść dzięki awatarom, które będą odzwierciedlać nasze rzeczywiste wizerunki w wirtualnej rzeczywistości. Stworzone specjalnie unikatowe ubrania wszelakich marek będą dostępne dla naszych awatarów, znane graczom „skórki” zostały zaprezentowane jako funkcjonalna odzież. Użytkownicy będą wchodzić w interakcję z ubraniami oraz zmieniać je w zależności od okazji. Dodatkową kwestią są kolekcje NFT. Niewymienialne tokeny, które na rynek zdążyło wypuścić już Burberry oraz Louis Vuitton dają możliwość zakupów wirtualnych, unikatowych towarów, które zaprezentować będą mogły nasze awatary.

#społeczne

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

PROPONOWANE