Tekst sponsorowany

Butelka jak z komiksu – Ballantine’s łączy sztukę i codzienność w nowej, limitowanej wersji swojej whisky

W środku – klasyczny Ballantine’s Finest. Na zewnątrz – również dzieło sztuki. Ballantine’s połączył siły z Joshuą Videsem, ulubionym artystą takich gwiazd światowego formatu jak LeBron James czy Takashi Murakami.

Jest to kolejny przykład świetnej współpracy wielkich artystów i marek, które cenią sobie wyjątkowość. Do dziś na półkach sklepowych możemy podziwiać lizaki czy napoje zaprojektowane przez tak historyczne postacie jak Salvador Dali czy Andy Warhol. Dołącza do nich – Ballantine’s z pomocą trzydziestojednoletniego artysty pop-artu z południowej Kalifornii.

W jego sztuce od lat widać inspirację gwiazdami pop-artu i komercyjnej sztuki mainstreamowej w postaci Simpsonów czy Fistaszków. W swoich pracach zmieniał ekspresję znaków drogowych, murów, czy sneakersów, by przenieść rzeczy realne w nierzeczywisty świat komiksu.

Inspiracją dla tego projektu była zresztą bezkompromisowość marki znana już od lat. Podobnie jak w netflixowym hicie – Peaky Blinders – również Ballantine’s znajdował sposoby na przemycanie whisky do Nowego Świata w czasie prohibicji. Wówczas właśnie powstał wyjątkowy kształt Ballantine’s, który skutecznie wspierał przemyt whisky na szerszą skalę. I właśnie tego rodzaju nawiązanie widać w zacienionej i mrocznej wersji butelki whisky. Jak wspomina artysta:
Sam wymyśliłbym podobny patent na obejście prawa, gdyby ktoś próbował zabronić mi malować, więc to naprawdę cool.

Do Polski zostanie „przemyconych” 10 walizek z limitowaną edycją Ballantine’s w wersji Joshuy Videsa. Każdą z nich będzie można zdobyć w konkursach u influencerów i partnerów medialnych marki. 

Czarno-biały świat whisky stworzony przez amerykańskiego artystę i szkocką markę ma źródło w projekcie „Tak To Robię”, który zachęca do podążania swoją drogą w realizacji pasji i marzeń bez konieczności korzystania z utartych szlaków.  

Swoją drogę możecie skierować do newonce.baru gdzie zobaczycie prace Joshuy Videsa w epickim pop-upie zaprojektowanym we współpracy z marką Ballantine’s. Przy ulicy Nowy Świat 6/12 w Warszawie oprócz wizualnych atrakcji, które są idealnym tłem do socialowych aktywności możecie również zainspirować się artystycznymi wydarzeniami: 

19.06 – warsztaty DJskie

26.06 – sitodruk (będziecie mogli zrobić własną torebkę za free)

02.07 – impreza zamknięcia: czarno-białe donuty, czarno-biała pizza, występy DJów


Zapisy na: Joshua Vides (taktorobie.net).

@ballantines_poland #TakToRobię #JVxBallantines

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin

Advertising

Więcej artykułów

Płatność Mifinity w Kulturze Online

Nowoczesne gry internetowe konkurują ze sobą nie tylko pod względem dostępnych bonusów czy wyboru rozgrywki. Muszą także zapewniać bogatą selekcję metod płatności. Jedną z takich

Jarosław Buss – o inwestowaniu w whisky 

We współczesnych, bardzo zmiennych, czasach inwestorzy poszukują nowych klas aktywów oraz możliwości dywersyfikacji swojego portfela. Coraz częściej swoją uwagę kierują w stronę alkoholi mocnych, wśród

Innowacyjna whisky z Glasgow

Kiedy wszystkim miłośnikom whisky wydawało się, że w ich świecie nie można już konsumenta niczym zaskoczyć, pojawiła się ta limitowana edycja szkockiej, która pozwala odkrywać