ANYWHERE          TV

OTTHIE – nowa marka, której filozofią jest jakość i zrównoważony rozwój

otthie-1

Każdy z nas jest odpowiedzialny za stan planety. Moda jest jednym z tych sektorów biznesu, który szczególnie silnie odpowiada za zanieczyszczenia Ziemi. Nie ma wątpliwości, że masowa konsumpcja ubrań, proces ich tworzenia (w tym zużywanie ogromnych ilości wody), a także zła jakość materiałów, a w konsekwencji krótka żywotność odzieży, przyczynia się do pogorszenia stanu środowiska. Tym samym należy wprost przyznać, że moda nigdy nie będzie eko. Może jednak być zrównoważona i odpowiedzialna – dbająca o pochodzenie tkanin oraz o to, w jaki sposób produkowana jest odzież. Projektanci muszą tworzyć swoje ubrania tak, aby były one nie tylko uniwersalne w pojęciu sezonowości w trendach, ale również wykonane z dobrej jakości materiałów – naturalnego pochodzenia bądź sztucznych, ale pochodzących z recyklingu. To właśnie ma w swoim DNA nowa marka modowa OTTHIE.

OTTHIE stworzona została z myślą o ekologii i zrównoważonym rozwoju. Jedną z najważniejszych kwestii jest dla niej pochodzenie materiałów – OTTHIE wykorzystuje wyłącznie materiały naturalne oraz te pochodzące z recyklingu. Stawia na naturalność, dzięki której chce uszczęśliwiać kobiety. Tworzy ubrania, które już w procesie produkcji zostały zaprojektowane tak, aby mogły być noszone latami – ze względu na swoją jakość, a także ponadczasowy design. Inną ważną misją marki jest edukacja konsumentek w zakresie slow fashion. OTTHIE jest jednak nie tylko dla tych, którym zależy na planecie. To marka, która chce przekonać konsumentki do tego, że ich decyzje zakupowe mogą zmienić świat na lepszy i czystszy. 

OTTHIE to marka born global – granice geograficzne nie mają dla niej znaczenia. Niezależnie od lokalizacji, jest w stanie dotrzeć do każdej kobiety na świecie. Produkcja ubrań odbywa się w Polsce, w lokalnych pracowniach krawieckich. Starannie wyselekcjonowany zespół dba o każdy etap produkcji – od projektu, wyboru materiału, po odszycia. 

Marka chce przyzwyczajać konsumentów do ekologicznych wyborów. Skrawki, które zostają w procesie szycia, OTTHIE postanowiło wykorzystać do produkcji gumek oraz opasek do włosów. Tym samym, generując niemalże 100% użycia materiałów, zmniejsza ilość produkcyjnych odpadów do minimum. Eko jest również samo opakowanie – ubrania pakowane są w karton i zawijane w bibułę, tak, aby w możliwie największym stopniu unikać plastiku. 

W asortymencie OTTHIE klientki znajdą ubrania klasyczne, lecz w nowoczesnym wydaniu. Ponad połowa letniej kolekcji – spódnice, sukienki, koszule, szorty – wykonana jest z lnu. To idealny materiał na lato – naturalny, przewiewny, wygodny oraz przyjazny dla skóry. Drugim materiałem, którego użyto przy tworzeniu kolekcji, jest bambus. Tkanina bambusowa jest niezwykle przyjazna dla ciała – oddycha i wyróżnia się wysoką chłonnością wody. 

Ponadto w kolekcji znajdują się także printy (nawiązujące do mody lat 60, lecz w nowoczesnym wydaniu) oraz akcesoria takie jak opaski i gumki do włosów czy paski. Ubrania są zaprojektowane tak, aby wraz ze zmieniającymi się trendami w modzie, te wciąż pozostały ponadczasowe, w każdej chwili gotowe do założenia. 

Ponadczasowość i komfort to słowa klucze dla Otthie. Projektujemy ubrania tak, aby klientki mogły się nimi bawić. Mogą je nosić klasycznie, mogą uzupełniać je ulubionymi dodatkami. Tak, jak lubią i tak, jak dobrze się w nich czują – mówi Angelika Józefczyk, założycielka marki. 

 
Reklama

OTTHIE to marka córka założycielki marki, Angeliki Józefczyk – projektantki, która od 2016 roku prowadzi markę pod swoim nazwiskiem, osiągając międzynarodowy sukces. Angelika, absolwentka MSKPU Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie oraz kierunku ekonomicznego na Uniwersytecie Łódzkim, jest laureatką pierwszego miejsca w międzynarodowym konkursie OFF Fashion. Swoją karierę rozpoczęła u duetu Paprocki i Brzozowski ucząc się zawodu u atelier jednych z najbardziej rozpoznawalnych projektantów w Polsce. 

Obecnie ubrania z metką Angeliki Józefczyk można dostać w Los Angeles, Nowym Jorku, Londynie i Warszawie, a niedługo marka pojawi się także w Dubaju. Projekty są chętnie noszone przez zagranicznych i polskich celebrytów, często też pojawiają się w zagranicznych edytorialach. 

Kolekcję znajdziecie na stronie www.Otthie.com

 

Na hasło OTTHIE FOR HER otrzymasz 25% rabatu na zakupy. Promocja ważna do 30.czerwca. 

 

Designer: Angelika Józefczyk

Team Management: Angelika Józefczyk, Paulina Dufek

Models: Daria Zhalina, Patrycja Tkaczyk

Photos:  Aleksander Ikaniewicz

Production Assistant: Anna Panimash

Hair & Makeup: Renata Bator

 

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

PROPONOWANE