Spark Eye – nowy concept store na mapie Warszawy

Nasze magazyny
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Widzieliśmy eleganckie butiki, salony z galanterią i sneakersami. Czegoś takiego jak Spark Eye na mapie Warszawie jeszcze nie było.

Spark Eye to nowy concept store skupiony wokół ubierania naszej twarzy. Znajdziemy tam oprawki polskiej marki TONNY Eyewear, hiszpańskiej GIGI Studios stawiającej nacisk na designerski artyzm i minimalizm oraz francuskiej Morel Lunettes skupionej wokół nowoczesnych technologii .

Trudno jest przegapić samo miejsce. Zza szklanych drzwi witają nas ogromne turkusowe okulary o wysokości 2,5 m i 8,5 m szerokości. Wewnątrz natomiast, napotkamy design z przełomu lat 50-60. Nie zobaczymy tam zatem do niedawna popularnej surowości przestrzeni i industrialności pomieszczeń, a pełne dekoracji ściany, półki i lady. Spark Eye jest bowiem przyciągającym i klimatycznym miejscem dla nowoczesnego odbiorcy. Inspiracją projektu jest wielobarwny acetat, obecny w produkcji opraw okularowych. Można go zauważyć na kolorowych mozaikach z marmurowego kamienia. Posadzka zwana terazzo była wykorzystywana przez lata we włoskich pałacach i świątyniach. Wszystkie zabiegi stylistyczne wprowadzone w Spark Eye sprawiają, że poszukiwanie idealnych dla siebie oprawek jest przyjemnym i estetycznym doświadczeniem.

Co więcej, Spark Eye nie ogranicza się tylko do indywidualnego odbiorcy. Jest to swego rodzaju 2v1. Spotkać się w nim mogą bowiem zarówno klient detaliczny, który szuka czegoś wyjątkowego dla siebie, jak i klient biznesowy z szerszymi potrzebami zakupowymi. Co wyróżnia Spark Eye na tle podobnych instytucji to przywiązanie wagi do szczegółów i wyjątkowe podejście do klienta. W Spark Eye otrzymamy profesjonalną pomoc w doborze oprawek, które w odpowiedni sposób będą komplementować naszą twarz.

Spark Eye znaleźć możemy na warszawskiej Woli, w kompleksie biurowym Spark, pierwszym biurowcu Skanska w Polsce z certyfikatem WELL.

Umów się na indywidualny dobór opraw okularowych JUŻ dziś!

fot.: Ada Gruszka

Reklama