Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Mija właśnie piętnaście lat odkąd zacząłem swoją przygodę z reklamą i marketingiem. Nigdy nie robiłem zawodowo nic innego. Policzyłem – choć z matematyki jestem raczej kiepski – i wyszło na to, że prawie połowę życia, w tym całą dorosłość, spędziłem na wspieraniu firm oraz instytucji w tworzeniu wizerunku. Jestem z tego dumny. Krok po kroku udało mi się zbudować własną markę i dzisiaj czerpię cholerną przyjemność z współpracy z fantastycznymi klientami i najlepszymi agencjami na rynku. Mam doświadczenie, kompetencje, kawał rzemiosła, no i najważniejsze – uwielbiam tę robotę.

Nie, ten felieton nie powstał po to, abym mógł pochwalić się swoimi osiągnięciami. Podsumowując kilkanaście lat pracy i dekadę prowadzenia własnego biznesu bardzo doceniam fakt, że mogłem uczyć się od lepszych, starszych, mądrzejszych. Za każdym razem śmieszy mnie dopisek pojawiający się w ogłoszeniach: „praca w młodym, dynamicznym” zespole. Zdecydowanie bardziej wolałbym pracować w „starym, doświadczonym”, albo „wiekowym, wyważonym”. Gdybym chciał zostać dziennikarzem telewizyjnym, podpatrywałbym raczej Monikę Olejnik czy Anitę Werner, a nie jakąś debiutantkę, której wydaje się, że pozjadała wszystkie rozumy. Gdyby moim marzeniem była praca w radio, szkoliłbym się u Wojciecha Manna, a nie prezentera stacji muzycznej popisującego się słowami, które nijak nie chcą skleić się w ładne, poprawne zdanie. Gdybym wyśnił sobie pracę reżysera, siedziałbym na tylnym krzesełku podczas planu u Agnieszki Holland, a nie u kogoś, kto zajmuje się taśmowym nagrywaniem paradokumentów. Lekcji wokalnych szukałbym u Janusza Radka albo Krzysztofa Zalewskiego, a nie u wykonawcy jednego utworu, który przypadkiem wdarł się na letnią listę w 2019 roku, a o którym nikt już nie pamięta.

Od zawsze i na zawsze będę fanem wiedzy, inteligencji, fachowości, zamiast robienia dobrego wrażenia czy show, za którym nie podąża żadna głębsza myśl. Cieszę się, że w swojej pracy zawodowej miałem i mam nadal przyjemność obcować z mądrymi, zdolnymi, doświadczonymi ludźmi. To świetny sposób na podnoszenie własnych kwalifikacji. Bardzo polecam.

 
Reklama
 
Reklama

Reklama

Najlepiej

Mija właśnie piętnaście lat odkąd zacząłem swoją przygodę z reklamą