ANYWHERE          TV

Załóż szpilki i pomagaj! Moliera2 rusza z akcją społeczną #DzienSzpilek

dzien-szpilek-2

II Ogólnopolski #DzienSzpilek: Moliera 2 rusza z akcją społeczną
i wspiera fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. 

Ogólnopolski #DzienSzpilek to zainicjowane rok temu przez Moliera 2 akcja społeczna, która jednoczy wszystkie kobiety i nie tylko! Szpilki na przestrzeni lat urosły do rangi symbolu. Większość kobiet je kocha i uważa za nieodzowny element swojej garderoby. Teraz wspólnie możemy wykorzystać je w szczytnym celu – pomagając dzieciom z fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

II Ogólnopolski #DzienSzpilek: zasady akcji

Akcja społeczna #DzienSzpilek skierowana jest do osób z całego kraju! Zasady są bardzo proste: za każde zdjęcie w szpilkach opublikowane na Instagramie lub Facebooku 25.09.2020 r., posiadające hashtag #DzienSzpilek oraz spełniające kryteria regulaminu, Moliera 2 przekaże 2 zł na rzez fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Pomaganie nigdy nie było tak proste!

Kogo wspieramy?

W 2020 roku wspieramy fundację Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową – jest to organizacja działająca od 30 lat na rzecz małych pacjentów Kliniki Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej Przylądek Nadziei. Każdego roku pomaga 2 000 dzieci z całej Polski, które leczą się we wrocławskim szpitalu.

Poprzez akcję #DzienSzpilek chcemy pokazać, że każdy może pomagać w bardzo prosty sposób. Moliera 2 specjalizuje się w sprzedaży szpilek, dlatego właśnie je chcemy wykorzystać w słusznej i cennej sprawie. Użyjemy siły mediów społecznościowych, aby zaszczepić w ludziach chęć niesienia pomocy. Pamiętajmy o tym, że pomaganie uskrzydlamówi Przemek Dankowski, PR Coordinator.

Sukces pierwszej edycji #DzienSzpilek

25.09.2019 roku odbyła się pierwsza edycja #DzienSzpilek. W inicjatywie wzięły
udział polskie gwiazdy oraz  tysiące Polek, a posty publikowane w słusznej sprawie zalały Internet. W inicjatywie udział wzięły m. in. Beata Kozidrak, Małgorzata Rozenek, Kasia Sokołowska, Magda GesslerNatalia Siwiec czy Hanna Lis, które na swoich profilach zachęcały internautów do wspierania akcji. W 24h zdjęcie w szpilkach opublikowało ponad 15 000 osób. Dzięki temu na rzecz fundacji Alivia przekazane zostało 31 250 zł.

 
Reklama

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

PROPONOWANE