Barbie w kolaboracji z Biedronką promuje szukanie swojego stylu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Barbie – ikona i idolka najmłodszych prowadzi swoją ekspansję dalej, tym razem wybiera Biedronkę. Lalka ma inspirować do bawienia się modą oraz jednocześnie – swoim wizerunkiem.

Ruth Handler prezentując pierwszą zabawkę w 1959 r. nie spodziewała się tak pozytywnego odbioru. Przez lata stała się ona kultowa, inspirując dzieci do podążania tuż za nią.

Powstało wiele rodzajów popularnej lalki, która prezentowała niezależność jednostki, odwagę do eksperymentowania oraz samodzielnych podróży. Na przestrzeni lat powstała m.in. Barbie w podróży, Barbie tancerka nocna, Barbie w hidżabie, ale również Barbie w ciąży.

Tym razem sławna zabawka pojawi się w sieci sklepów Biedronka. Będzie miała do wyboru różne stroje, od bikini poprzez sukienki, krótkie spodenki oraz różnego rodzaju koszulki.  Ma pobudzić dzieciaki do zabawy modą i poszukiwania własnego, unikatowego stylu.

Nasze magazyny

Reklama

Redakcja poleca

Reklama