XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy za nami

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

W sobotę, 16 lutego odbyło się największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu. Blisko 600. znamienitych gości zawitało do Auli Politechniki Warszawskiej na ostatnią edycję balu, podczas którego zebrano 381 000 zł na pomoc potrzebującym.

W tym roku beneficjentami Balu organizowanego przez Fundację Charytatywny Bal Dziennikarzy są Centrum Zdrowia Dziecka, Fundacja Dla Wolności i Fundacja Joanny Radziwiłł „Opiekuńcze Skrzydła”.

Reklama

Podczas aukcji zlicytowano 10 wyjątkowych przedmiotów. Rekordową cenę 50. tysięcy złotych zapłacono za dwa bilety pierwszej kategorii na finał mężczyzn wielkoszlemowego turnieju tenisowego Rolanda Garrosa. Zwycięzcy aukcji będą mogli z bliska obejrzeć pojedynek najlepszych singlistów na kortach ziemnych. Zaprosimy ich również na VIPowski lunch w parku Rolanda Garrosa, w niepowtarzalnej atmosferze paryskich kortów. Bilety na aukcję przekazał wyłączny nadawca turnieju, Eurosport, który jest częścią grupy Discovery. Kwotę 24. tysięcy złotych jeden z gości zapłacił za udział w teledysku Dawida Podsiadło.

Po 22. Tysiące zapłacono za udział w obozie treningowym z Anią Lewandowską oraz koszulkę i buty korki z autografem Roberta Lewandowskiego, a także egzemplarz pierwszego numeru „Gazety Wyborczej” z autografem Adama Michnika wydrukowany w formacie plakatu specjalnie z okazji Balu Dziennikarzy. Poza tym licytowano również kolację dla dwóch osób w restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich z Danielem Olbrychskim, plakat do filmu „Zimna Wojna” i DVD z autografem Pawła Pawlikowskiego, czy aparat fotograficzny Edwarda Hartwiga – wybitnego fotografa, który miał duży wpływ na rozwój polskiej fotografii artystycznej w latach 60. i 70. W sumie na rzecz potrzebujących przekazana zostanie kwota 381 tysięcy złotych.

„Bardzo serdecznie dziękuję tym, którzy przyczynili się do dzisiejszego sukcesu i dzięki którym znów możemy pomóc potrzebującym dzieciom. Wszystkie edycje Charytatywnego Balu Dziennikarzy pokazały, że ta idea miała sens, dlatego nie mogę zrozumieć tych, którzy próbowali kwestionować zasadność naszej imprezy” – mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz TVN.

Uroczystość odbyła się w Auli Politechniki Warszawskiej, a poprowadzili ją Monika Olejnik – dziennikarka TVN24, Joanna Górska – dziennikarka Polsat News i Bartosz Węglarczyk – redaktor naczelny Onet.pl

Aukcję przeprowadził charyzmatyczny Juliusz Windorbski, prezes domu aukcyjnego Desa Unicum. Gwiazdą wieczoru był zespół Wilki.

Przeczytaj również

Nasze magazyny

Reklama

Follow on Twitter

Reklama

Reklama