ROLLS-ROYCE WHISPERS: Unikalny luksus w cyfrowym świecie

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

  • Klienci Rolls-Royce’a dołączają do najbardziej ekskluzywnego Klubu na świecie
  • Whispers jest przedłużeniem marki Rolls-Royce w przestrzeni cyfrowej
  • Whispers to dostęp do najbardziej elitarnych produktów, usług i rozwiązań 
  • Whispers daje możliwość bezpiecznej komunikacji pomiędzy klientami Rolls-Royce’a z całego globu 
  • Biletem wstępu jest posiadanie nowego Rolls-Royce’a

“To wielka przyjemność móc zaprezentować światu aplikację o nazwie Whispers; innowacyjny, cyfrowy dom marki Rolls-Royce, który narodził się ponad dwa lata temu. Whispers jest unikalny – to wrota do fascynującego świata, o treści tworzonej przez Rolls-Royce’a, gdzie wyjątkowość i niezwykłość idą w parze i są tworzone na miarę oczekiwań i gustów naszej różnorodnej i zamożnej społeczności klientów. Whispers oferuje nowe doświadczenia, rzadkie i pożądane produkty, tajemnicze skarby oraz przedpremiery Rolls-Royce’a dostarczane bezpośrednio do smartfonów naszej globalnej społeczności.”  

Torsten Müller-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars.

Reklama
Advertisement

Klienci Rolls-Royce’a są unikalną częścią społeczeństwa: to przedsiębiorcy, wizjonerzy, głowy państw, monarchowie, twórcy i najjaśniejsze gwiazdy przemysłu rozrywkowego. Ci ludzie są obywatelami świata, koneserami i mecenasami sztuki, filantropami, kolekcjonerami przedmiotów wykwintnych i najlepszej jakości; osobami nieskrępowanymi powszechnymi więzami czasu czy pieniędzy.

Grupa ta wierzy w umiejętności Rolls-Royce’a do wywoływania zachwytu i bycia źródłem inspiracji. Niezwykle mobilny styl życia tej grupy zachęcił jej członków do poszukiwania sposobów, które umożliwiłyby im na bardziej systematyczne i osobiste zaangażowanie w markę, a co za tym idzie dostęp do wyjątkowych doświadczeń, głębsze zanurzenie się w świat luksusu związane z Rolls-Roycem, wiodącą marką luksusu.

Oczywiście, że osoby te korzystają z usług concierge, prywatnych stylistów i doradców, którzy wspierają je w różnych aspektach życia. Jednak od Rolls-Royce’a oczekiwały czegoś więcej.

Ta elitarna grupa chciała, by Rolls-Royce stworzył przestrzeń spotkań dla wyjątkowych osób tworzących sieć klientów marki na całym świecie. Szukali sposobu, by dać dostęp do niezrównanych możliwości, które posiada globalna społeczność Rolls-Royce’a i chcieli się dzielić między sobą swoimi zainteresowaniami, produktami, kolekcjami czy przemyśleniami.

Tym właśnie jest Whispers. Domem Rolls-Royce’a w cyfrowej przestrzeni, łącznikiem ze światem nietuzinkowego luksusu, który marka tak dobrze rozumie.

Whispers został zaprezentowany w sekrecie grupie wybranych klientów ponad dwa lata temu. Po fazie testów i pozytywnym odzewie użytkowników, Rolls-Royce kontynuował prace nad rozwojem Whispers w ścisłej współpracy z jego użytkownikami. Dziś Whispers został w pełni wdrożony w Wielkiej Brytanii, kontynentalnej Europie, na Bliskim Wschodzie i USA, a duża liczba klientów Rolls-Royce’a już czerpie korzyści z przynależności do tej ekskluzywnej grupy.  

Członkostwo jest zarezerwowane wyłącznie dla posiadaczy nowych samochodów Rolls-Royce, co czyni z Whispers najbardziej ekskluzywny klub na świecie.

Globalna społeczność podobnie myślących ludzi 

Ku radości klientów poprzez Whispers, Rolls-Royce oferuje dostęp do niesamowitych, czasami bardzo oryginalnych propozycji, doświadczeń zmieniających postrzeganie świata, ekskluzywnych przedpremier Rolls-Royce’a, inspirujących artykułów, przemyśleń, nieodkrytych zakątków globu oraz – co może jest najważniejsze – do możliwości bezpiecznego i prywatnego kontaktowania się z jednymi z najwspanialszych umysłów świata.

Whispers oferuje klientom możliwość bezpiecznej współpracy z innymi właścicielami Rolls-Royce’ów, szefostwem i zarządem Rolls-Royce’a, dzielenia się pomysłami, możliwościami biznesowymi oraz społecznymi kontaktami, które umocnią i zainspirują tych, którzy zmieniają świat.

Inspirująca, a czasem też zaskakująca kolekcja luksusowych przedmiotów

Wciąż rosnąca kolekcja urzekających przedmiotów została stworzona, by zaskakiwać, zachwycać oraz intrygować. Użytkownicy Whispers tworzą własne doświadczenia i produkty. Współpracując z ekspertami, mogą zaprojektować i wybudować własny tor wyścigowy albo zamówić spersonalizowany zestaw do gry w Monopol, w którym znajdą się ich własne nieruchomości czy inne dobra. Ochota na rozrywkę? – czemóż by nie zamówić prywatnego występu Orkiestry Filharmonicznej z Nowego Jorku. A może złożyć zamówienie na piękny portret swojego zwierzaka czy zaprojektować bardzo elegancki detal w postaci torebeczki typu clutch?

Od trufli do kawioru lub stworzenia własnego koniaku, klienci mogą spokojnie przejrzeć i zamówić coś z różnorodnej i eklektycznej kolekcji produktów i ciekawostek – wszystko na platformie Whispers, w komfortowym wnętrzu własnego domu.

Doświadczenia zmieniające życie

Whispers zapewnia klientom Rolls-Royce’a dostęp do doświadczeń zmieniających sposób postrzegania świata, czasem inspirujących, innym razem będących czystą rozrywką. Od wejścia na backstage podczas rozdania nagród Grammy, przez miejsca w pierwszych rzędach na Tygodniach Mody i przejścia po czerwonym Oskarowym dywanie, przedpremierowe oglądanie dzieł podczas Art Basel, po spotkania z artystami na festiwalu Coachella, tenisistami na Wimbledonie czy sportowcami na Olimpiadzie – Whispers otwiera drzwi do ekskluzywnego świata.

W ofercie są także luksusowe wyprawy po całym świecie. Ekspedycja do Antarktyki czy na afrykańskie safari zostanie zorganizowane po kilku kliknięciach w ekran. Użytkownicy Whispers są zapraszani na ekskluzywne wydarzenia organizowane przez markę Rolls-Royce, np. zwiedzanie prywatnych kolekcji najznamienitszych marszandów świata czy weekend w Villa D-Este podczas Concours D’Elegance. Mogą wziąć udział w kolacji na linii produkcyjnej w zakładzie Rolls-Royce’a w Goodwood czy odbyć skrojoną na miarę wizytę w fabryce któregoś z największych producentów dóbr luksusowych świata. Dodatkowo członkowie społeczności Whispers otrzymują jako jedyni przedpremierowe informacje o nowych produktach Rolls-Royce’a na długo przed tym, jak informacje o nich zostaną upublicznione.

Ukryte skarby

Jako obywatele świata i zarazem właściciele Rolls-Royce’ów, klienci marki są przyzwyczajeni do bezproblemowych podróży w luksusie. Teraz, korzystając z globalnej obecności Rolls-Royce’a, będącego synonimem takiego poruszania się po świecie, klienci otrzymują – poprzez Whispers – rekomendacje nowych lub mało znanych ale wysoce rekomendowanych hoteli, restauracji, barów i klubów na całym świecie. Wiele z nich jest rekomendowanych przez innych użytkowników aplikacji, którzy natknęli się na nie podczas swoich podróży. Firma zapewnia pomoc w planowaniu podróży oraz rezerwacji najlepszych pokoi, miejsc czy stolików. 

Inspirujące materiały 

Whispers gromadzi inspirujące, kreatywne pomysły zebrane z całego świata przez tzw. Luxury Intelligence Unit marki. Pobudzające do namysłu artykuły są dobierane pod kontem zainteresowań konkretnych użytkowników. Działania charytatywne, osiągnięcia sportowe i artystyczne, osobliwości charakterystyczne dla różnych kultur – wszystko to może znaleźć się w materiałach redakcyjnych, które mają zainspirować czytelników. 

Whispers to ekskluzywna cyfrowa przestrzeń dla klientów Rolls-Royce’a z całego świata. Wciąż ewoluująca – by zapewnić swoim użytkownikom aktualne, dopasowane do ich zainteresowań treści – przyciąga do siebie wiele z najbardziej wpływowych i interesujących osobowości tego świata. Prywatny, skrojony na miarę, czarujący i pełen inspiracji – Whispers jest najbardziej ekskluzywnym klubem tego świata.

Ważne:

Rolls-Royce Motor Cars jest firmą należącą do BMW Group i całkowicie oddzielną od Rolls-Royce plc, producenta silników lotniczych i systemów napędowych.
Ponad 2,000 wykwalifikowanych mężczyzn i kobiet pracuje w centrali Rolls-Royce Motor Cars oraz fabryce w Goodwood, West Sussex – jedynego miejsca na świecie, gdzie powstają te superluksusowe samochody.

Reklama