ANYWHERE          TV

Najpiękniejsze kampanie sezonu

najpiekniejsze-kampanie-sezonu

Domy mody co sezon prześcigają się w pomysłach na kampanie reklamowe. Dyrektorzy kreatywni ciągną do światowych metropolii albo kreują arcydzieła w zaciszu studia.

Magia świąt

Nowojorska marka COACH zaprezentowała świąteczną kampanię pod hasłem  “Wonder for  All” (cud dla wszystkich). W obiektywie Juergena Tellera uchwycono jedyny w swoim rodzaju bożonarodzeniowy klimat Nowego Jorku – na zdjęciach nie mogło zabraknąć świeżej choinki oraz części zabytkowej karuzeli. Swoja kampanią COACH podkreśla świąteczny cud, jakim jest bycie razem, tworzenie wspólnoty i wspólne przeżywanie świąt – bez względu na kolor skóry, profesję i pochodzenie. Wśród gwiazd zaproszonych do udziału w kampanii, dla której tłem stało się magiczne Upper West Side, znalazły się Kate Moss, wschodząca gwiazda Megan Thee Stallion, australijska top modelka Fernanda Ly, a także raperka Yara Shahidi. 

zdjęcia: www.lofficiel.com

Włoska konkwista

Powstały w sercu Mediolanu klan ETRO podbija nowojorski Manhattan. Nowa kampania domu mody to dziewięć nietuzinkowych postaci, uchwyconych przez fotografkę Cass Bird na tle tętniącej życiem metropolii. Marisa Berenson, Andreea Diaconu, Grace Elizabeth, Taylor Hill, Hiandra Martinez, Amber Valletta, David Alexander Flinn, John Pearson, czy Kohei Takabatake tworzą mozaikę, która w malowniczy sposób prezentuje ducha włoskiej marki z wielkim dziedzictwem. Na dostojnych zdjęciach króluje znak firmowy domu mody – wzór Paisley, zaczerpnięty z kultury Orientu, a bajkowego charakteru kampanii dodają takie elementy, jak choćby biały wierzchowiec. 

Dotyk luksusu

Dom mody Bottega Veneta pod okiem dyrektora  kreatywnego Daniela Lee zachwyca wysublimowaną kampanią, w której minimalizm i siła idą w parze z ekskluzywnym wizerunkiem marki. Tłem dla kampanii stało się Los Angeles, a jej główną gwiazdą… złote Lamborghini. Australijska modelka Adut Akech oraz   modele Fernando Cabal i Augusta Fernandez pozują przed obiektywem Tyrone’a Lebon prezentując luksus nowej generacji – złoto znowu jest jego symbolem.

zdjęcia: bottegaveneta.com

La Dolce Vita

Duet Dolce&Gabbana po raz kolejny udowadnia, że czerpanie z narodowego dziedzictwa i sięganie do korzeni skutkuje kampaniami w najlepszym stylu. Dom mody od lat zachwyca słonecznym klimatem Sycylii, dostojeństwem Rzymu i prezentowanym z rozmachem włoskim “dolce vita”. Tym razem w obiektywie Branislava Simoncika, pod czujnym okiem Carlo Savoldi najnowsze kolekcje zaprezentowano na ulicach Mediolanu. Na zdjęciach widać symbole miasta –  monumentalną katedrę Duomo St. Maria Nascente, zatłoczoną “ulicę luksusu” Via Monte Napoleone i okolice La Scali.  Jak zwykle, na zdjęciach Dolce&Gabbana jest tłoczno, kolorowo, ale również dostojnie i luksusowo. Dziedzictwo marki widać tu z całym jej rozmachem i przepychem.

zdjęcia: dolcegabbana.com 

Z podpisem

Kaia Gerber, córka Cindy Crawford, jest gwiazdą jesiennej kampanii Jimmy Choo. Marka po raz kolejny zaprosiła do współpracy młodziutką supermodelką, a autorem zdjęć jest sam Steven Meisel. Ta kampania to nie tylko symbol nowoczesnego luksusu, ale przede wszystkim debiut monogramu marki – inicjały JC tworzą tu rodzaj ponadgabarytowych rzeźb, które są tłem dla eleganckich portretów Gerber. Kampania to również prezentacja rodziny torebek Varenne (torba na kręgle, kopertówka i listonoszka), które są gwiazdami tego sezonu. Wszystkie opatrzono stylowym monogramem marki. 

zdjęcia: row.jimmychoo.com 

Siła i taniec

Stuart Weitzman, mistrz obuwniczy, król zabawy formą, który od lat 50. kreuje trendy, ponownie zaprosił do najnowszej kampanii Kendall Jenner. Seria dynamicznych, chociaż jednocześnie minimalistycznych w formie portretów to zasługa Charlotte Wales. Top modelka pokazuje siłę i odwagę kobiet w codziennym życiu, ponieważ  ideą nowej kampanii jest podkreślenie, że kobiecość jest źródłem siły zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn, a buty SW inspirują i dają pewność siebie w codziennych wyzwaniach. Kluczem do sukcesu kampanii stał się ruch i taniec. “Ruch to siła” – podkreśla Kendall Jenner, jej partner na zdjęciach, nazywany sensacją taneczną Lil Buck dodaje: „Taniec jest w nas wszystkich od urodzenia. Wierzę, że może zainspirować cię do podjęcia tego, co chcesz robić w życiu, niezależnie od tego, czy jesteś tancerzem, czy nie”.

zdjęcia: www.stuartweitzman.com

Share this post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

PROPONOWANE