Wystartowała III edycja konkursu fotografii kulinarnej

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Kolejna edycja konkursu fotografii kulinarnej pod nazwą Signature Photo Dishes przed nami. Jest to już III edycja konkursu, której organizatorem jest warszawska restauracja Signature mieszcząca się przy pięciogwiazdkowym hotelu  H15 Boutique Hotel. Temat przewodni konkursu jest za każdym razem inny – w tym roku organizatorzy hasłem BREAFAST TIME! zachęcają do fotografii ŚNIADAŃ i partycypacji w puli świetnych nagród. Profesjonalne grono jury przyzna wartościowe nagrody finalistom konkursu a wyjątkowo w tej edycji zostaną także przyznane wyróżnienia.

 

Reklama

Konkurs Signature Photo Dishes doczekał się już III edycji i możeposzczycić się dużą ilością zgłoszeń, profesjonalnym jury oraz wartościowymi nagrodami, które zachęcają do wzięcia w nim udziału. Zadanie jest proste – zrobić zdjęcie pod kątem hasła konkursowego, wstawić je na swój Instagram lub Facebook i przesłać w formularzu zgłoszeniowym do organizatora.

W pierwszej edycji pasjonaci fotografii kulinarnej mieli nie lada duże wyzwanie bo ich zadaniem było sfotografowanie dania, które sami mieli przygotować w kolejnej edycji przesłano ogrom zgłoszeń z fotografiami deserów, które pobudziły kubki smakowe całemu gronu jury. Tym razem w III edycji konkursu zadaniem do sfotografowania są śniadania. Hasło przewodnie, które organizatorzy postawili przed uczestnikami to BREAKFAST TIME.

„Breakfast time to wdzięczne hasło, które wydaje mi się, że zauroczy wiele osób. Instagram przecież już pęka w szwach od świetnych zdjęć różnych śniadań ale mam nadzieję, że nie wszystkie zgłoszenia będą w jednej tylko stylistyce tzw. „instagramowej”, czekamy na coś co nas zaskoczy. Dodam jeszcze, że wbrew pozorom nie jest to taki super łatwy temat do sfotografowania bo choć zauważyłem, że Polacy zaczęli dbać bardzo o smaki i estetykę swoich dań to jednak na pewno ważna tutaj będzie ogólna kompozycja całego zdjęcia”– mówi Marcin Mazur dyrektor spółki zarządzającej restauracją

W III edycji partnerami konkursu są marki, które bardzo mocno są związane z tematyką i formą konkursu. Jest to już po raz trzeci Fujifilm Polska – Instax, a także Nespresso kojarzące się wszystkim z wyśmienitą  kawą. Profesjonalne, konkursowe grono jury w składzie: Lidia Popiel, Ada Fijał, Anita Sokołowska, Joanna Czechowska, Igor Grzeszczuk, Marcin Mazur przyznają trzem laureatom konkursu aparaty fotograficzne Instax, vouchery do Signature – największy na kwotę 1000zł, ekspresy wraz z zapasem kawy oraz Travel Mug ‚a od Nespresso.

Trzecia edycja będzie dodatkowo wyjątkowa bowiem zostaną przyznane także wyróżnienia zdjęć, które wybierze Iwona Żelazna z Nespresso. Są to specjalne zaproszenia na pairingi kawy i deserów do restauracji Signature. Pairing to inaczej harmonizacja potrawy z kawą, które komponują się

tak, by wzmocnić doznania sensoryczne ( aromat, tekstura, smak)   Takie wyróżnienie osłodzi każdemu dzień. W tym przypadku profesjonaliści przygotowali harmonizację deserów z mieszankami Nepsresso pochodzącymi z wyselekcjonowanych regionów upraw. 

Zgłoszenia można przesyłać do 23 września 2019 roku do godz. 12:00

Przeczytaj również

Nasze magazyny

Reklama

Error: Access Token is not valid or has expired. Feed will not update.
This error message is only visible to WordPress admins

There's an issue with the Instagram Access Token that you are using. Please obtain a new Access Token on the plugin's Settings page.
If you continue to have an issue with your Access Token then please see this FAQ for more information.

Follow on Twitter

Reklama

Reklama