Ruszyła sprzedaż cegiełek na XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Fundacja Charytatywny Bal Dziennikarzy w tym roku po raz ostatni organizuje największe wydarzenie towarzyskie karnawału, które w jednym miejscu i czasie gromadzi przedstawicieli wszystkich polskich mediów zjednoczonych we wspólnym, szczytnym celu. 16 lutego 2019 r., w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej odbędzie się XIX Charytatywny Bal Dziennikarzy, na który cegiełkę można kupić od dziś.

W tym roku impreza odbędzie się po raz ostatni i organizatorzy liczą na to, że będzie to pożegnanie w wielkim stylu.

„Podczas kilkunastoletniej działalności udało nam się zebrać ponad 4 miliony złotych i wesprzeć wiele instytucji. W minionym roku pobiliśmy rekord zebranych pieniędzy, gromadząc blisko pół miliona złotych. Liczymy na równie hojnych gości w tym roku, a pieniądze z aukcji przekażemy instytucji, która, pomimo iż jest niewielka, robi co może, by nieść pomoc potrzebującym” – mówi Mateusz Hładki, Prezes Fundacji Charytatywny Bal Dziennikarzy, dziennikarz telewizji TVN. 

Na uroczystość, która odbędzie się 16 lutego 2019 r. w Auli Głównej Politechniki Warszawskiej cegiełkę można kupić od dziś. Ruszyła bowiem stacjonarna i internetowa sprzedaż cegiełek w trzech różnych cenach. 900 zł kosztować będzie jedno miejsce siedzące, 450 zł jedno miejsce stojące dla gości, którzy nie są dziennikarzami, 200 zł miejsce stojące dla dziennikarza oraz 200 zł miejsce stojące dla osoby towarzyszącej dziennikarzowi.

Sprzedaż cegiełek odbywać się w siedzibie agencji Rubicon Media na Saskiej Kępie przy ulicy Złoczowskiej 25 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00 oraz za pośrednictwem strony internetowej

www.baldziennikarzy.org

 

Zamówienia można składać pod adresem mailowym kontakt@baldziennikarzy.org

Więcej informacji pod numerem telefonu 501 555 576.

Przeczytaj również

Sky&more

Liderzy polskich lotnisk regionalnych będą rozmawiać o przyszłości branży na

Nasze magazyny

Reklama

Reklama

Follow on Twitter

Reklama